Pral??
Fra : Sanne

Dato : 29-09-05 12:51

Hej alle.

Må jeg ikke godt for lov, at prale lidt af mine hvalpe???
Indlægget er ikke for at sælge dem, da de forlængst er solgt.
Men jeg syntes de er så skønne, at I da også skal have lov, at kikke med.

www.tibetanskterrier.dk

Klik ind under hvalpe,og se dem i den første tid, af deres liv.
Billederne fra uge 3 er lige lagt på siden.

God fornøjelse
Sanne

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-09-05 13:09

"Sanne" <laurberg@tiscali.dk> writes:

> Må jeg ikke godt for lov, at prale lidt af mine hvalpe???

Skønne hvalpe må man altid prale af. De er godt nok søde, men på den
anden side, så elsker jeg alt firbenet med pels.

God fornøjelse med dem.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Sanne

Dato : 29-09-05 13:33

> Skønne hvalpe må man altid prale af. De er godt nok søde, men på den
> anden side, så elsker jeg alt firbenet med pels.
>
> God fornøjelse med dem.
>
> Mvh Trine

Hej Trine.

Ja, jeg er som dig..elsker alt firbenet med pels.
Men nøj, det er godt nok helt specielt, når det er ens "egne" og man har
været med fra 1. dag.
Du ved, duften, lyden osv. osv.

Heldigvis har jeg fundet nogle rigtig gode ejere til dem, så forhåbentlig
overlever jeg, når de skal videre i tilværelsen

Mvh
Sanne

Fra : Claus

Dato : 29-09-05 16:03

Hej Sanne

Ja de ser fantastiske ud og jeg er mponeret over deres navne - hvordan har
du fundet frem tildem taler du Sanskrit?

Fra : Sanne

Dato : 29-09-05 16:18

"Claus" <claus_due@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Sanne
>
> Ja de ser fantastiske ud og jeg er mponeret over deres navne - hvordan har
> du fundet frem tildem taler du Sanskrit?

Hejsa.

Deres navne er Tibetanske og er fundet via nettet, en englænder der læser
tibetansk medicin, en dansk buddhist osv. osv.
Der er intet tilfældet her

Mvh
Sanne

Fra : Claus

Dato : 29-09-05 20:42

> Deres navne er Tibetanske og er fundet via nettet, en englænder der læser
> tibetansk medicin, en dansk buddhist osv. osv.
> Der er intet tilfældet her

Havde det på fornemmelsen at det var sådan noget!!