N 6230i sms til gruppe?
Fra : Brian Laursen

Dato : 29-09-05 07:02

Hejsa.

Nu har jeg siddet og rodet med den ski.. mobil, i gud ved hvor lang tid.
hvis man opretter en gruppe i tlfbogen, hvorfor kan man så ikke sende en sms
til den gruppe. Det eneste valg jeg får er at jeg kan "send til flere" eller
til en enkelt? Problemet er at jeg gerne vil sende beskeden til til mange
folk, og i stedet for at vælge en af gangen.Er det mig der er lidt kort for
hånden, eller kan den bare ikke?

--
Virtually Yours

Brian laursen
http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : Max

Dato : 29-09-05 07:17

Hej Brian

> folk, og i stedet for at vælge en af gangen.Er det mig der er lidt kort
for
> hånden, eller kan den bare ikke?

6230i kan bare ikke sende til distributionslister.

Mvh Max