Firefox Og Tabbrowser Preferences (ver. 1.~
Fra : mr_allen

Dato : 28-09-05 22:59

Hej,

Jeg har fået et problem med at når jeg installere Tabbrowser Preferences, så
laver den en fejl nederst i min browser.

Har forsøgt at hente den fra Author's hjemmeside, men den laver samme fejl.

Nogle der har en ide til løsning?

--
Best regards
Martin [1620] - Remove XXX in email

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 28-09-05 23:15

On 28-09-2005 23:58 mr_allen wrote:
> Jeg har fået et problem med at når jeg installere Tabbrowser Preferences, så
> laver den en fejl nederst i min browser.

Det spørgsmål har været stillet et par gange på det seneste - jeg
svarede på det den 12/9 kl. 10:45.

Det skyldes, at den danske oversættelse ikke er blevet opdateret til den
nye version, og der er ikke andet at gøre end at vente på at det sker,
og i mellemtiden afbryde TP.

Er der nogen der ved, om man ikke kan vælge at bruge en engelsksproget
version, og i så fald hvordan?

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : martin [1620]

Dato : 28-09-05 23:26

> Det spørgsmål har været stillet et par gange på det seneste - jeg
> svarede på det den 12/9 kl. 10:45.

Ok, kiggede ellers tilbage, men fandt ikke noget...

Jeg har så valgt at installere version 1.2.8.3 fra http://tinyurl.com/8h768

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 29-09-05 09:51

On 29-09-2005 00:26 martin [1620] wrote:
> Jeg har så valgt at installere version 1.2.8.3 fra http://tinyurl.com/8h768

Virker ikke her hos mig - jeg får stadig en fejl-boks...

Mikkel

Fra : Per

Dato : 29-09-05 17:06

Mikkel Z. Herold < mikkel@[remove_this]mzh.dk > skrev følgende:

> Virker ikke her hos mig - jeg får stadig en fejl-boks...
>
> Mikkel

Jeg bruger denne - den virker hos mig.

http://216.55.161.203/theonekea/tabprefs/tabprefs_1.2.8.5_en-US.xpi

Per

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 30-09-05 12:22

On 29-09-2005 18:06 Per wrote:
> http://216.55.161.203/theonekea/tabprefs/tabprefs_1.2.8.5_en-US.xpi

Den virker også her nu (efter jeg havde fjernet den gamle installation)
- tak!

Mikkel