Firefox Quicktime problem
Fra : Nederbasse

Dato : 28-09-05 19:04

Hej

Efter jeg har installeret Quicktime åbnes alt video på nettet med Quicktime
I Firefox - Plug-ins er det kun MOV filer der skal afspilles med Quicktim og
i Quicktime har jeg fjernet alle MIME typer
aligevel bliver alt afspillet med Quicktime

Hvad skal jeg rette så det kun er MOV filer der afspilles af Quicktime ?

Lars N

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 28-09-05 19:21

Nederbasse wrote:
> [...]
> aligevel bliver alt afspillet med Quicktime
>
> Hvad skal jeg rette så det kun er MOV filer der afspilles af Quicktime ?

Hvor er du heldig. Jeg tror aldrig det er lykkedes mig at afspille
Quicktime i Firefox. I hvert fald langt fra hver gang.

Mikkel
--
Nyttige gratis-programmer:
http://lakjer.dk/mikkel/freeware.shtml

Fra : Nederbasse

Dato : 28-09-05 21:08

> Hvor er du heldig. Jeg tror aldrig det er lykkedes mig at afspille
> Quicktime i Firefox. I hvert fald langt fra hver gang.

> [...]

Heldog ?
ja nemli ja
Lars N