Hittekillinger online - søger nyt hjem
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 28-09-05 16:29

De søger stadigvæk et blivende hjem, se dem her:
(bor pt. Sydsjælland)

http://hei.homepage.dk/killinger.html

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 28-09-05 19:10

> Heidi, Miver og Mulles mo... skrev:
> De søger stadigvæk et blivende hjem, se dem her:

> http://hei.homepage.dk/killinger.html

Øhh .... min skærm er fuldstændig blank når jeg ''klikker'' på linket :-/

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Allan

Dato : 28-09-05 19:30

"Hrönn Samsonardóttir Meyer" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh .... min skærm er fuldstændig blank når jeg ''klikker'' på linket :-/
>

> Med venlig hilsen
> Hrönn Samsonardóttir Meyer
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Prøv igen for det virker fint her med mosilla

Mvh Allan

Fra : Kari Eiffert

Dato : 28-09-05 19:53

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERN_com> skrev i en meddelelse

> "Hrönn Samsonardóttir Meyer" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en
meddelelse

> Prøv igen for det virker fint her med mosilla
>
> Mvh Allan

min skærm er også blank?

Mvh kari

Fra : Denise

Dato : 28-09-05 19:53

Heidi, Miver og Mulles mor wrote:
> De søger stadigvæk et blivende hjem, se dem her:
> (bor pt. Sydsjælland)
>
> http://hei.homepage.dk/killinger.html

Min er også fuldstændig blank når jeg klikker

--
Hilsen Denise

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-09-05 20:16

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> writes:

> Min er også fuldstændig blank når jeg klikker

<teknisk snak>

Det er fordi der er sat to style-tags og det sidste ikke er blevet
afsluttet. Det gør at man ikke kan se siden i IE, men sagtens i
Firefox.

Hvis du, Heidi, vil have det, så skal jeg gerne lige rette den til, så
den kan ses i alle browsere.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 28-09-05 21:09

(Programeringsfejl-snak)
'> Hvis du, Heidi, vil have det, så skal jeg gerne lige rette den til, så
> den kan ses i alle browsere.
>
> Mvh Trine

Ups, tak Trine for dit skarpe blik, det skulle være rettet nu - beklager
dybt at jeg ikke tjekkede Explorer, men jeg er jo inkarneret
Firefox-bruger..

Prøv at kikke igen, venligst...