Yes til Danmark
Fra : Michael Christensen

Dato : 07-06-01 21:15

Ifølge Yes' officielle hjemmeside drager de på turné til efteråret med
Arenaen i Århus som eneste stop i Danmark. Koncerten bliver d. 7. november.

Hvordan er Arenaen rent akustisk?

mvh.

Michael

Fra : Staalanden

Dato : 07-06-01 22:02

On Thu, 07 Jun 2001 20:14:48 GMT, "Michael Christensen"
<michrist@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>Arenaen i Århus som eneste stop i Danmark. Koncerten bliver d. 7. november.

Det er vel ikke, desværre, ikke længere med Jon Anderson vel?

Fra : Michael Christensen

Dato : 07-06-01 23:00

Staalanden <staalanden@jyde.dk> wrote in article
<nsqvhts5sas9aom1oteisp3kr19akmfpou@4ax.com>...
> On Thu, 07 Jun 2001 20:14:48 GMT, "Michael Christensen"

> Det er vel ikke, desværre, ikke længere med Jon Anderson vel?

Jo da, Jon Anderson såvel som Chris Squire, Steve Howe, Alan White samt en
ny mand, Tom Brislin, på keyboards.

Michael

Fra : Staalanden

Dato : 08-06-01 14:37

On Thu, 07 Jun 2001 22:00:12 GMT, "Michael Christensen"

Ved du hvornår forsalget begynder?

Fra : Lars Bernau

Dato : 09-06-01 11:15

In article <nsqvhts5sas9aom1oteisp3kr19akmfpou@4ax.com>,
staalanden@jyde.dk says...

Jeg brillierer lige med min uvidenhed og spørger: Den Yes i snakker om,
er det dem der engang havde et hit med "Owner Of A Lonely Heart" ???
(feeedt nummer i øvrigt!!!)

Fra : Staalanden

Dato : 09-06-01 15:39

On Sat, 9 Jun 2001 12:14:46 +0200, Lars Bernau <bernau@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg brillierer lige med min uvidenhed og spørger: Den Yes i snakker om,
>er det dem der engang havde et hit med "Owner Of A Lonely Heart" ???
Yup

Fra : Lars Bernau

Dato : 10-06-01 09:08

In article <j7d4itgrkqkv37937imfmd3oc365g9m930@4ax.com>,