Efterlysning Adsbøl sogn
Fra : Jørgen Bram

Dato : 27-09-05 20:45

Er der en i gruppen der kunne hjælpe med oplysninger om Peter Lutzen. Ifølge
folketællingen fra Adsbøl sogn i Aabenraa Amt fra 1803, skulle han være
bosiddende her. Han er født omkring 1871 (muligvis i Adsbøl sogn)
Jeg søger om der er slægtsskab mellem ham og Charlotha Frederica Lutzen,
født ca 1776 (fødested ukendt)

mvh
Jørgen Bram
jb@fambram.dk

Fra : Jørgen Bram

Dato : 27-09-05 21:14

Det er selvfølgelig 1771 og ikke 1871 han er født, undskyld

mvh Jørgen Bram

Fra : Bodil Madsen

Dato : 28-09-05 13:02

Det må være ham her. Fundet på www.familysearch.org

Gift 25.10.1793 i Adsbøl med Anna Maria Staugard. Vielsen fundet samme sted.

Med venlig hilsen
Bodil Madsen

--------------------------------
IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0
Denmark
Search Results | Download | Pedigree

----

PETER LUTZEN
Male

----
Event(s):
Birth:
Christening: 22 DEC 1771 Adsbol, Aabenraa-Sonderborg, Denmark

Death:
Burial:

----
Parents:
Father: CHRISTIAN PETER LUTZEN Family

----
Messages:
Extracted birth or christening record for the locality listed in the
record. The source records are usually arranged chronologically by the birth
or christening date.

----
Source Information:
Batch No.: Dates: Source Call No.: Type: Printout Call No.: Type:

C224002 1721 - 1727 0042773 Film NONE

C224002 1751 - 1776 0042773 Film NONE

Sheet:

----

© 1999-2005 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English
approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use
(last updated:
3/22/1999). Privacy Policy (last updated: 11/24/2004). 30
http://www.familysearch.org v.2.5.0
About Us | Contact Us | Press Room
LDS Church Sites | LDS Country Sites