SE K700i kontra SE K750i?
Fra : Angina

Dato : 27-09-05 19:28

Hej i gruppen!

Jeg har besluttet mig for en ny telefon, men er nu lidt i tvivl om hvilken
model.
Det skal enten være en SE K700i eller en SE K750i, og har siddet og
sammenlignet de 2 på SE`s hjemmeside.
Som jeg ser det, er den store forskel kameraet og muligheden for at udvide
hukommelsen i 750i`eren?
700i er født med en større hukommelse, 41 Mb, hvorimod 750i er født med
34Mb?
700i understøtter RS232-kabel, men ellers er de helt ens.
Kan I hjælpe med en afgørelse, for mig er det gode kamera ikke af
betydning??

På forhånd tak, og med venlig hilsen
R.

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-05 20:15

"Angina" skrev i en meddelelse

> Jeg har besluttet mig for en ny telefon, men er nu lidt i tvivl om hvilken
> model.
> Det skal enten være en SE K700i eller en SE K750i

Jeg har haft begge 2... ( har K750i nu )

og jeg syntes helt klart at K750i'eren er en vinder af flg. årsager:

den fylder mindre ( den minder mere i størrelsen om T610 )
der medfølger et 64 mb kort, hvilket bringer summen af mb op på 92 som
standard ( +-)
bedre kamera ( med dæksel..helt klart en mangel på K700 )

sidst men ikke mindst...muligheden for at udvide med kæmpe kort

hvad. andgår kablet...jeg ved ikke hvad det hedder...men der fulgte et med
min..så jeg slipper for at køre via bt...

MVH.

Skalsted

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 28-09-05 06:08

Der er også noget med prisen....

/F

Fra : Angina

Dato : 28-09-05 17:53

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Der er også noget med prisen....

Prisen er da ikke uvæsentlig, men med en forlængelse af et eksisterende
abb., kan K750i erhverves for 1200,-.

Fra : John

Dato : 28-09-05 09:28

Angina skrev:
> [...]
> 700i understøtter RS232-kabel, men ellers er de helt ens.
> Kan I hjælpe med en afgørelse, for mig er det gode kamera ikke af

Jeg ville spare pengene og købe en K700i, med mindre du vil bruge din
telefon som musikafspiller også. Her er udviddelsesmuligheden hos K750i
en klar fordel.

Desuden virker K700i også mere stabil.

Så hvis du hverken skal bruge kameraet eller mobilen som musikafspiller,
så køb K700i - den kan du få smidt i nakken rundt omkring til 1 krone.

Mvh

John

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 28-09-05 09:34

Ja, men så er der jo lige abb. på 6 md. oveni, som typisk vis ligger mellem
100-400,- pr, md.
Husk lige oprettelse på typisk 99,-

Så jeg tror det bliver billigere at købe den uden abb.

Men det er jo op til folk selv.

/F

Fra : John

Dato : 28-09-05 13:32

(6400) Futte skrev:
> [...]
> 100-400,- pr, md.
> Husk lige oprettelse på typisk 99,-
>
> Så jeg tror det bliver billigere at købe den uden abb.

820 kroner med Telia Xpress - incl. oprettelse. Jeg vil gerne se hvor du
kan finde den til den pris uden abonnement - eller til under 1.000 kr.
for den sags skyld.

Mvh

John

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 28-09-05 14:51

Har du et link ?

Fra : John

Dato : 28-09-05 16:39

(6400) Futte skrev:
> Har du et link ?

Nope. Så tilbuddet i en af reklamerne. Mener det var Telekæden.

Telefon: 1 kr.
Abonnement: 6*120 kr.
Oprettelse: 99 kr.

Mvh

John

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 28-09-05 16:55

Den sælges for 1020,- i følge deres hjemmeside !

Fra : John

Dato : 28-09-05 22:22

(6400) Futte skrev:
> Den sælges for 1020,- i følge deres hjemmeside !

Jeg skrev vist ingen steder at det var på deres hjemmeside jeg havde set
tilbuddet.

Mvh

John

Fra : ///M

Dato : 28-09-05 11:41

Angina wrote:
> [...]
> hvilken model.
> Det skal enten være en SE K700i eller en SE K750i, og har siddet og

Har haft 700i og jeg blev megatræt af at den blev "fyldt op" efter ca. 40
sms i indbakke og sendt bakken. Så man skulle næsten hele tidne tømme. Det
var ikke fordi der ikke var hukommelse nok, der var masser fri plads, men
den benytter ikke flash-kortets hukommelse, jeg gætter på den kun bruger sin
interne ram - meget irriterende for mig :)
Jeg vil anbefale 750i også pga. af knapperne der er bedre imho.

///M

Fra : Thomas Johansen

Dato : 28-09-05 13:28

> [...]
sin
> interne ram - meget irriterende for mig :)

Nej.. Det er en begrænsing i SE telefoner som kun tillade 40 stk. ligegyldig
om der er 1 millard MB fri hukommelse eller ej..
SMS optager nul og en dyt i hukommelsen, så 40 er ikke nok til at fylde den
interne hukommelse..

Fra : HSK

Dato : 29-09-05 09:18

> Nej.. Det er en begrænsing i SE telefoner som kun tillade 40 stk.
> ligegyldig
> om der er 1 millard MB fri hukommelse eller ej..

Okay. Sig det ikke højt til min W800, der kan indeholde ca 200 sms.

> SMS optager nul og en dyt i hukommelsen, så 40 er ikke nok til at fylde
> den
> interne hukommelse..

Sandt nok.

Fra : Thomas Johansen

Dato : 30-09-05 07:42

> Okay. Sig det ikke højt til min W800, der kan indeholde ca 200 sms.

Okay..skal nook væres stille.. så har de åbenbart ændret lidt på den til W
serien :).. mig bekendt gælder de 40 til S, K og T serien..eller i hvertfald
hvad jeg har hørt om..

Fra : Anders Lund

Dato : 30-09-05 21:04

Thomas Johansen wrote:
> Okay..skal nook væres stille.. så har de åbenbart ændret lidt på den til W
> serien :).. mig bekendt gælder de 40 til S, K og T serien..eller i hvertfald
> hvad jeg har hørt om..

Jeg er rimelig sikker på at jeg har haft over 40 på min K750i - jeg har
det ikke nu og jeg talte dem heller ikke da jeg havde "en del".

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-09-05 21:19

Thomas Johansen wrote :
> Okay..skal nook væres stille.. så har de åbenbart ændret lidt på den til W
> serien :).. mig bekendt gælder de 40 til S, K og T serien..eller i hvertfald
> hvad jeg har hørt om..

Jeg mener altså at K700 kan have omkring 60...