sletning og genopretning af delte mapper
Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-09-05 18:27

jeg har for første gang nogensinde fået mig 2 pcere i netværk -alt er
iorden mht. inet og netværk - de delte mapper er der osv.

mit problem:
jeg havde en mappe med nogle programmer jeg ville dele og mappen dukkede op
i netværksteder lige under de 2 mapper fra hver pc med delte filer - der lå
de så fint - så slettede jeg den i netværkssteder - senere tilføjede jeg den
i gen, men nu kan mappen ikke ses i netværksteder - mappen er ikke slettet
fra sit oprindelige sted - hvordan deler jeg den igen? - jeg kan godt gå ind
i egenskaber og dele, men den dukker ikke op? jeg har på fornemmelsen jeg
ikke skulle have slettet for tilføjer jeg andre mapper dukker de op - men
ikke den. Går jeg i disk management under shares står den der...
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : ncp

Dato : 28-09-05 09:19

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> ikke skulle have slettet for tilføjer jeg andre mapper dukker de op - men
> ikke den. Går jeg i disk management under shares står den der...

Du kan prøve at åbne start-> kør
og skrive din computers navn og share.

f.eks \\pcnavn\share

eller prøv med ip adr.