"Valgknapperne" på Nokia 6600
Fra : Jørgen

Dato : 27-09-05 15:52

Den venstre valgknap starter kameraet. Den højre storter "Opgaver".
Nu vil jeg gerne åbne "Kalenderen" med den højre valgknap. Jeg kan søreme
ikke huske, hvordan jeg laver denne ændring.
Jeg ved, at det er meget enkelt, men hvordan?
Hjælp mig, please.
Hvh
Jørgen

--
Giv den segnende stærke drikke
og giv den mismodige vin. (Ordsp. 31,6)

Fra : helloo.dk

Dato : 27-09-05 15:55

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke huske, hvordan jeg laver denne ændring.
> Jeg ved, at det er meget enkelt, men hvordan?

Se http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6600_UG_da.pdf
Hilsen Dan
--
www.helloo.dk ..det rigtige valg
Østboulevarden 1, 8000 Århus C.

Fra : Jørgen

Dato : 27-09-05 18:08

> Se http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6600_UG_da.pdf
> Hilsen Dan
> --

Den ligner til forveksling min manual i bogform, men jeg kan ikke se svaret
på mit spørgsmål.
Hvordan ændrer jeg højre valgknaps funktion?
Mvh
Jørgen

Fra : Gunnar007

Dato : 27-09-05 19:52

> [...]

> svaret
> på mit spørgsmål.
> Hvordan ændrer jeg højre valgknaps funktion?

SÅ burde du nok læse lidt i bogen igen.. Det står på side 109
Standbytilstand

Og for at skære det helt ud i pap..
Jeg går ud fra at din tlf er sat op som standard.
*IRONI ON*
Den lille knap ude til højre som sidder i midten, åbner en menu,
I den menu finder du den mappe som hedder værktøjer, men kan med fordel
bruge det lille joystick i midten af telefonen, lige under skærmen, til at
navigere med.
Vælg mappen værktøjer.
Der kommer så endnu en menu frem, en af dem hedder indstil.
Vælg indstil.
Endnu en menu dukker frem, vælg telefon
Endnu en menu kommer frem, vælg den som hedder Standbytilstand..
Hovsa.. Det er jo netop det som er beskrevet i bogen på side 109..
*IRONI OFF*
God fornøjelse
Hilsen G.

Fra : Jørgen

Dato : 28-09-05 09:52

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Endnu en menu kommer frem, vælg den som hedder Standbytilstand..
> Hovsa.. Det er jo netop det som er beskrevet i bogen på side 109..

*IRONI MODTAGET OG ACCEPTERET*
På Teknikum havde vi i sin tid en lærer, der sommetider måtte anvende
"Montessori-metoden" på de mest tungnemme elever.(Maria Montessori var
småbørnspædagog). Hvorfor mon jeg pludselig kommer til at tænke på ham?

Tak for hjælpen

Jørgen

Fra : kristensenrune@hotma~

Dato : 28-09-05 10:52

Men er der en der kan forklare mig hvorfor de 2 knapper hedder
"Stand-by"?
Det har jeg nemlig undret mig over hver gang jeg skulle indstille
dem....

Fra : Jørgen

Dato : 28-09-05 18:28

<kristensenrune@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men er der en der kan forklare mig hvorfor de 2 knapper hedder
> "Stand-by"?
> Det har jeg nemlig undret mig over hver gang jeg skulle indstille
> dem....

De to knapper hedder da "Valgtaster".
"Stand-by" er Telefonens tilstand i udgangspositionen, hvor bl.a. uret
vises.
Jørgen