3 kundeservice .. hvad sker der inde?
Fra : J.K.Arning

Dato : 27-09-05 09:55

De svarer hurtigt?

De sidste par gange er jeg kommet igennem efter maks 20 sekunder?
Der er ingen tele sluse "Tryk 1 for .. Tryk 2 for ..."

Det er rigtig kundeservice ?

Deres tjenester virker .. ingen udfald på nettet .. god og stabil data
tjeneste.

Hvis det her fortsætter tager jeg ind på hovedkvarteret og krammer dem alle
sammen.

--
:: J.K.Arning ::

Fra : peter hansen

Dato : 27-09-05 11:56

> De svarer hurtigt?
Underligt spørgsmål... men prøv at tage tid hvis du er i tvivl

> De sidste par gange er jeg kommet igennem efter maks 20 sekunder?
Du spørger om du er kommet igennem på 20 sekunder?

> Der er ingen tele sluse "Tryk 1 for .. Tryk 2 for ..."
og? (måske du skulle lade være med at trykke så meget på ?-tasten)

> Det er rigtig kundeservice ?
Det ved jeg ikke - er det et spørgsmål?

> Deres tjenester virker .. ingen udfald på nettet .. god og stabil data
> tjeneste.
Okay... (og?)

> Hvis det her fortsætter tager jeg ind på hovedkvarteret og krammer dem
> alle
> sammen.
Be my guest...

// peter

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 27-09-05 16:56

> Du spørger om du er kommet igennem på 20 sekunder?

Peter, prøv at læse emne-linien, så er jeg sikker på du forstår hvad der
menes med indlægget (medmindre dit indlæg bare er for at gøre opmærksom på
JK's facon at skrive på, men så er det egentlig irrelevant det du har
skrevet).

For at vende tilbage til tråden... Jeg har været kunde hos 3 i meget lang
tid, og det har aldrig generet mig, hvis der har været lidt små-problemer.
Det er jo op til én selv om man vil tage den nyeste teknologi i brug, med
dertil følgende børnesygdomme. Men det er rigtigt, at 3 i den sidste tid har
fungeret endnu bedre end før, også deres kundeservice.

Keep up the good work, 3

Vhils Morten

Fra : Leif Neland

Dato : 28-09-05 10:57

J.K.Arning wrote:
> [...]
> tjeneste.
>
> Hvis det her fortsætter tager jeg ind på hovedkvarteret og krammer

Det er måske fordi TDC også udbyder 3G?
Enten har de indset de må tage sig sammen.
Eller også har de fleste af deres kunder flyttet til TDC, så der er bedre
plads på 3's net og supporterne har ikke så meget at lave?

Leif

Fra : Dorthe Jensen

Dato : 29-09-05 16:42