Efterlysning (sydsjælland)
Fra : Joan van der Wehle-J~

Dato : 26-09-05 17:08

Hejsa

Så er jeg lige fremme med en efterlysning! Nok mest til sydsjællænderne
Er der nogen der ejer, eller kender nogen der ejer en haleløs mis,
grå/brunstribet med hvide sokker og hvid hagesmæk.
Er næsten sikker på at det er en hankat, måske stor killing - alder mellem
½-1 år.
Katten kan ikke miave, den kommer blot med lidt blæselyde.
Den er ENORMT kælen og tillidsfuld (så ej en vildkat).
Den holder i øjeblikket til ved og omkring brandstationen i Vordingborg, man
kan tage den op og den kaster sig i armene på en og kæææææler løs. Da jeg
stod med den lille Pelle, lagde den sig til at sove i mine arme. Puttede sig
helt ind til min hals og så snorksov den ellers *S*
Den vil meget gerne ind på brandstationen, men der er det ej forsvarligt at
have en kat gående.....
Naboerne til brandstationen har aldrig set katten før, så spørgsmålet er om
den er fra byen - eller kommer langvejsfra?

Så altså nogen der måske kender til den haleløse?????

--
Mange hilsner
Joan

Fra : Futte

Dato : 26-09-05 18:35

Nu kender jeg til brandstationens beliggenhed, og det kunne jo tyde på at
katten måske er kommet lidt for langt væk hjemmefra. Den kan da også være
sat af!!! Men Vordingborg er jo stor. Har du ikke mulighed for at tage
katten ind og så fremlyse den? Brandstationen ligger ved et ret trafikeret
område så vidt jeg husker. Du kan fremlyse den via opslag (findes Radio
Valde ikke stadig?). Spørg hos dyrlægen om den er savnet, sæt en seddel op
på deres opslagstavle o.s.v. Nævn det også hos politiet!! Er der en ejer der
er meget ked af katten er væk, kan de godt have efterlyst den dér.

Lene
"Joan van der Wehle-Jensen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en
meddelelse news:43381c81$0$185$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Joan van der Wehle-J~

Dato : 27-09-05 08:43

Ja det er jo ikke så længe siden at en missemor med killinger blev sat af i
Vordingborg, de blev fundet under en trappe. Men gerningsmanden er fundet...
misserne kom sgi fra Næstved. Så har da haft i tankerne, om det samme er
sket for den lille Pelle haleløs.

Nej jeg kan ikke tage katten ind, jeg har selv 6 katte - så det dutter ikke,
uanset hvor kælen han er *S*.

Radio Valde er i tankerne også, de bliver kontaktet hvis Pelle stadig er ved
stationen i dag.
Dyrlægen HAR jeg også snakket med, de kendte en ejer til en haleløs mis -
men den var hjemme. Så heller ikke her var der bid.

Men bare rolig, jeg fortsætter eftersøgningen, hvis missen stadig er ved
brandstationen

--
Mange hilsner
Joan

Fra : Joan van der Wehle-J~

Dato : 29-09-05 15:02

Har nu kontakt med Pelles ejer, ja dvs missen hedder faktisk Rex
Ser ud til at Rex er på vej hjemover nu *S*

--
Mange hilsner
Joan

Fra : Allan

Dato : 29-09-05 15:15

"Joan van der Wehle-Jensen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en
meddelelse news:433bf387$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Har nu kontakt med Pelles ejer, ja dvs missen hedder faktisk Rex
> Ser ud til at Rex er på vej hjemover nu *S*

> [...]

Godt gået

Mvh Allan

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 29-09-05 17:17

> Har nu kontakt med Pelles ejer, ja dvs missen hedder faktisk Rex
> Ser ud til at Rex er på vej hjemover nu *S*
> Mange hilsner
> Joan
> www.haarbolden.dk

Dejlig nyhed :)

Hvor kom den fra?

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Denise

Dato : 29-09-05 17:18

Joan van der Wehle-Jensen wrote:
> Har nu kontakt med Pelles ejer, ja dvs missen hedder faktisk Rex
> Ser ud til at Rex er på vej hjemover nu *S*

Det var dejligt Joan, hvordan fandt I ejeren

--
Hilsen Denise

Fra : Joan van der Wehle-J~

Dato : 29-09-05 17:59

Jamen jeg opdagede at der hang en efterlysning -på missen- i en butik, da
jeg var ude at gå tur *S*
De bor faktisk ikke så langt herfra

--
Mange hilsner