brugt kradsetræ??
Fra : audi_quattro

Dato : 26-09-05 15:37

Er der nogle prob. i at købe et brugt kradsetræ, er blevet tilbudt et, men
er i tvivl om det er ok til min killing. Der er vel lugte fra den anden
kat???

Fra : Allan

Dato : 26-09-05 16:54

Og hej Quattro
Hvis det er en helt ny og lille killing, Ja så er det vel en fordel
kan den lugte hvor den skal kradse.
Hvis det er købt et sted hvor der er fetile hanner og det er gennem pissed
så er det nok en dårlig ide.

Så bliver den nok lidt skræmt.

Mvh Allan

Fra : audi_quattro

Dato : 26-09-05 18:33

takker, nyt er bestilt i dag,, fra www.zooplus.de
Kratzbaum Leontine

så mon ikke den lille bliver glad for det, den elsker i hvert fald huler ;)

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 26-09-05 22:28

> [...]
men
> er i tvivl om det er ok til min killing. Der er vel lugte fra den anden

Vi fandt et rigtig pænt brugt et til en halvtredser på loppemarked og
slæbte
det hjem uden den store tiltro til, at det ville behage Svedske. Men hun
tonser rundt på det, hvæsser kløer flere gange om dagen (så måtten i
entreen
får lidt fred) og i løbet af den første uge var den tilhørende mus slidt

meget i laser, at jeg måtte ud og købe en fugl til at sætte på i stedet
for.
Hulen bliver også brugt rigtig meget - den er foret med blåt velour.
Nåja, og så er det lykkedes hende at vælte det et par gange... men den
slags
anfægter ikke Svedske, så kan det da bare får nogen på bærret, mens det
ligger ned, det træ.
Jeg var lidt bange for, at vi slæbte lopper og den slags til huse med et
brugt kradsetræ, men det ser ikke ud til at være tilfældet.

Venlig hilsen Dikte