Firefox 1.0.7 og udløb af handling
Fra : Per Nielsen

Dato : 26-09-05 14:26

Når jeg starter op på siden

http://hardocp.com (hardware relateret)

kommer der en popup med beskeden

Advarsel! Handlingen udløb mens der blev forsøgt kontakt til
www.zipzoomfly.com. Hvordan undgår jeg at denne advarsel popper op hver gang
jeg smutter ind på hardocp? Jeg kan godt nok bare trykke OK, men det er
trættende i længden.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-09-05 16:46

Den 26-09-05 15.26 skrev Per Nielsen følgende:

> [...]
> jeg smutter ind på hardocp? Jeg kan godt nok bare trykke OK, men det er

Du kan prøve at sende en mail til folkene bag hjemmesiden og fortælle
dem om problemet, men det nemmeste er nok at lave en ændring i din
Hosts-fil, så browseren ikke forsøger at hente noget fra zipzoomfly.

Brug søgefunktionen i Windows til at finde filen "hosts" - ingen
gåseøjne. Åbn filen med notesblokken, og tilføj denne linje:
127.0.0.1   zipzoomfly.com

Fremover vil al trafik til zipzoomfly blive omdirigeret til din egen
computer, og så slipper du for timeout'en, fordi siden ikke svarer.
Metoden kan fx også bruges til at fjerne reklamer ved at indsætte
adresserne til kendte reklameservere, som fx nedenstående:
127.0.0.1   ads.metropol.dk
127.0.0.1   ad.dk.doubleclick.dk

Du skal genstarte browseren og muligvis også Windows, før det virker.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om verdens første webcam og en ekstrem dyr kaffemaskine.

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-09-05 21:59

Kim Ludvigsen wrote:
> [...]
> Metoden kan fx også bruges til at fjerne reklamer ved at indsætte
> adresserne til kendte reklameservere, som fx nedenstående:

Det var den fidus jeg kunne huske lidt om. Tak Kim

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-09-05 19:14

Per Nielsen skrev:
> [...]
> jeg smutter ind på hardocp? Jeg kan godt nok bare trykke OK, men det er

Hvis du bruge adblock kan du lave så den ikke kommer igen.

/Lars
--
Til salg
Yamaha YBR 125 årgang 2005

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-09-05 22:00

Lars Raaby wrote:
> Hvis du bruge adblock kan du lave så den ikke kommer igen.

Er det noget extra jeg kan downloade til Firefox?

Fra : Anders Lund

Dato : 27-09-05 06:12

Per Nielsen wrote:

> Er det noget extra jeg kan downloade til Firefox?

Ja, det er noget ekstra. Kig i tools -> extenstions -> get more exstensions

Eller et direkte link:
https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=10&application=firefox

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-09-05 09:23

Anders Lund wrote:
> Ja, det er noget ekstra. Kig i tools -> extenstions -> get more
> exstensions
> Eller et direkte link:
> https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=10&application=firefox

Så tror jeg det virker, takker Det med hosts filen var ikke
tilstrækkeligt. Hvorfor ved jeg ikke lige.

Fra : Benny Nissen

Dato : 27-09-05 09:23

Per Nielsen wrote:

> Så tror jeg det virker, takker Det med hosts filen var ikke
> tilstrækkeligt. Hvorfor ved jeg ikke lige.

Har du genstartet windows efter du har ændret i hosts-filen ?

--
Benny Nissen

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-09-05 09:32

Benny Nissen wrote:
> Har du genstartet windows efter du har ændret i hosts-filen ?

Ja, flere gange Du kan evt. selv checke siden http://hardocp.com/ , der
sker ikke noget ved det. Efter at jeg har lagt www.zipzoomly.com ind i
adblock slipper jeg for den irriterende advarsel.