Sådan gør man det surt for sig selv!
Fra : Dooz

Dato : 26-09-05 09:20

I forsøget på at smide de sidste kilo efter at have fået min søn, skar jeg
alt muligt skidt ud af kosten. Saft, sodavand, sukker. Slik af enhver slags.
Fed ost. Chips, kager, osv. Men tilbage var der tilsyneladende meget lidt.
Tror lidt at jeg mangler at erstatte tingene med noget andet, for pt har jeg
gjort mad så tørt og kedeligt og *bare* mættende, at jeg er ved at kløjs i
det. Og kredser rundt i huset efter noget at spise, men ved snart ikke hvad.
Hofretten er snart havregryn med rosiner og mælk. Groft rugbrød, lagt sammen
omkring en skive skinke f,eks. Jeg savner noget jeg GODT må spise. Tror
måske nok jeg ville gavn af en egentlig slankeplan / kostplan, der viste mig
noget jeg kunne spise, men aner ikke hvad. Altså, det gør jeg jo, jeg ved
godt hvad der hører til og hvad der ikke gør. Men strandede blandt andet i
mine forsøg på at skære kulhydrater ned, på at jeg på den ene side syntes
jeg skulle skære alle kulhydrater ned, og samtidig fandt nogle grøntsager
jeg gerne måtte spise, endda meget af, men samtidig talte de jo i et
ufattelig lille kulhydrat regnestykke?! Kunne jeg slet ikke få til at hænge
sammen =/
Kunne godt bruge lidt gode råd til at komme lidt videre. Har tabt mig fint
som planlagt, men er godt nok også løbet sur i det nu.
Eva

Fra : Carlos 107-80

Dato : 26-09-05 14:56

> Kunne godt bruge lidt gode råd til at komme lidt videre.
> Har tabt mig fint som planlagt, men er godt nok også løbet
> sur i det nu.

Her er noget af det jeg bruger til at fylde ud med:

- Gulerødder. Både rå og kogte kan jeg godt lide.
- Grøn salat: Iceberg, agurk, tomat, peberfrugt + lidt fedtfri dressing.
- Frisk frugt et par gange om dagen.
- Grøntsagssuppe: Løg, hvidløg, porrer, gulerødder, peberfrugter, evt. kål,
hakkede tomater, krydderi, grøntsagsboullion. Lav en kæmpegryde og frys det
ned i mindre portioner.

Ellers skulle du måske acceptere at tabe dig lidt langsommere ved at tillade
lidt mere af det "gode". Det er bedre at strække projektet over en længere
periode end at tabe det på gulvet.

Mange hilsner:
Carlos 107-80
http://www.carloskur.tk/