FF installeret dobbelt?
Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 25-09-05 23:28

Jeg har fået et irriterende problem:

Jeg har tilsyneladende en halv eller skjult installation af Firefox, som
jeg ikke kan slippe af med.

Når jeg højreklikker på en fil og vælger "åbn med" har jeg to FF-ikoner.
De virker begge to, og kan åbne filen i FF.

Men Stone's Webwriter finder også to installationer, her virker ingen af
dem, når jeg vil bruge dem som ekstern browser til at se de sider jeg
arbejder med.

Jeg har afinstalleret FF, men her har alle filerne stadig FF-ikonet, som
om programmet stadig er der et sted. Jeg har slettet min profil med FF's
Profile Manager, slettet filerne i FF-mappen manuelt, har installeret FF
1.07 (før var det 1.06) og har brugt en backup af min profil fra før
problemet opstod - og jeg har stadig de to installationer.

Nogen forslag?

Med venlig hilsen,
Mikkel

--
Weblog fra Guatemala:
http://lakjer.dk/mikkel/blog/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-09-05 23:41

Mikkel Møldrup-Lakjer skrev:

> Jeg har tilsyneladende en halv eller skjult installation af Firefox, som
> jeg ikke kan slippe af med.

> Nogen forslag?

Hvad jeg selv ville gøre:
Redigér registreringsdatabasen og slet manuelt *alt* hvad der
lugter af Firefox.

Hvis du tager en backup først, har du en overflødig reserve hvis
systemet crasher uhjælpeligt.

PS. Jeg har flere gange gjort noget tilsvarende uden problemer.

PPS. Jeg har altid en imagefil af hele systemet i baghånden.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-05 06:31

On Mon, 26 Sep 2005 00:41:10 +0200, Bertel Lund Hansen wrote:

> Hvad jeg selv ville gøre:
> Redigér registreringsdatabasen og slet manuelt *alt* hvad der
> lugter af Firefox.

Og du kan ikke tage fejl: Firefox stinker flere meter væk

P.S. Just kidding a little smool. Nu hvor opera er frigivet har jeg endelig
en mulighed for at komme væk fra FF - altsammen blot midlertidigt, indtil
den nye IE kommer.

--
Venlig hilsen
Kurt Hansen