3310 med debitel
Fra : HAMMER

Dato : 07-06-01 20:28

Kan jeg få hjælp til at låse min 3310 op så jeg kan bruge mit
teledanmark simkort
På forhånd tak
Hammer

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 07-06-01 21:15

On Thu, 07 Jun 2001 19:28:05 GMT, "HAMMER" <HAMMER.news@kandu.dk>
wrote:

>Kan jeg få hjælp til at låse min 3310 op så jeg kan bruge mit
>teledanmark simkort

Prøv i news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock i stedet!

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Asbjørn Mejnertsen

Dato : 08-06-01 08:07

Jeg kan godt låse din 3310 op for 150,- hvis du er interesseret.
--
MVH/Regards
Asbjørn Mejnertsen

asbjoern@mejnertsen.dk
ICQ UIN#: 2602283
--
Jeg fjerner simlåsen på de fleste Ericsson og Nokia telefoner mens du
venter. Jeg bor i Lyngby - http://simlock.subnet.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-06-01 10:24

HAMMER skrev:

>Kan jeg få hjælp til at låse min 3310 op så jeg kan bruge mit
>teledanmark simkort

Prøv i news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock - der er beregnet til
formålet. Der er et par stykker (inkl. mig :) der kan hjælpe dig.

Se evt. http://fergusons.dk/simlock/ hvor jeg beder folk skrive efter
vi har handlet.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.