K750i og synkronisering
Fra : Shsj

Dato : 25-09-05 19:02

Hej NG.
Jeg har en K750i telefon. Jeg har installeret PC-suite (v 1.7.7) på min
computer, men jeg kan ikke synkronisere computer. og tlf. Når jeg (på
computeren) vælger "Sync Station/indstillinger" sker der ingen ting. De
resterende programmer File Manager, Image Editor mv. virker fint, og
computeren lever op til kravene, telefonen er forbundet via USB.
Hvad kan jeg gøre? ...Sony Ericsson har jeg snakket med; De ved ikke hvad
der kan stilles op - andet end at geninstallere PC-suite, men det hjælper
ikke.

Vh.
Shsj

Fra : Christian

Dato : 26-09-05 07:55

"Shsj" <Silver7913@abisted.dk> wrote in message
> [...]
> der kan stilles op - andet end at geninstallere PC-suite, men det hjælper

Du skal sørge for, at pc'en har opfattet at telefonen er tilsluttet. Det har
min tit problemer med. Hvis du kan se memorykortet i stifinderen, så har
pc'en fattet det.
Hvis ikke du kan se kortet, så har jeg fundet ud af, at det nogle gange
hjælper hvis man starter en dos-boks og prøver at gå ud på kortet f.eks E:\
og skriver DIR. Dette vækker nogle gange pc'en, så kortet kommer med i
stifinderen, og nu kan du synkronisere.
Hvis ikke pc'en har fattet at telefonen er tilsluttet, så er synkroniser
menupunktet disablet, og du kan ikke vælge det.

Fra : Shsj

Dato : 26-09-05 19:11

"Christian" <ekyFJERN_DETTE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis ikke pc'en har fattet at telefonen er tilsluttet, så er synkroniser
> menupunktet disablet, og du kan ikke vælge det.

Hej.
Pc'en kan desværre sagtens "se" telefonen.
Er der nogen der kender noget til andre synkroniseringsprogrammer end
PC-suite?

/Shsj

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-05 07:20

"Shsj" skrev i en meddelelse

> Hej.
> Pc'en kan desværre sagtens "se" telefonen.
> Er der nogen der kender noget til andre synkroniseringsprogrammer end
> PC-suite?

Har du prøvet FMA ?

fedt lille program med en masse features... og det understøtter også K750i ,
både via det medf. kabel, og via BT

Skalsted

Fra : Peter

Dato : 26-09-05 20:09

"Shsj" <Silver7913@abisted.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> computer, men jeg kan ikke synkronisere computer. og tlf. Når jeg (på
> computeren) vælger "Sync Station/indstillinger" sker der ingen ting.

Installer programmet igen. Det virker perfekt.

Og tjek også indstillinger i kontrolpanel under "Phone monitor"

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Shsj

Dato : 27-09-05 06:15

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> Installer programmet igen. Det virker perfekt.
> Og tjek også indstillinger i kontrolpanel under "Phone monitor"
> [...]

Det var samme besked jeg fik fra SE - og det virker ikke.
Men, jeg fandt "Sync_Suite_1.1.1"-programmet, og det virker.

/Shsj