Kattegræs spray+
Fra : Dan Andersen

Dato : 25-09-05 18:51

Katte skulle efter sigende elske lugten af kattegræs.Men findes der en spray
med duften, som man kan spraye en måtte med for at få sin kattekilling til
at elske netop denne måtte??
I Matas fortalte de at baldrian dråber havde samme virkning.

Nogen der kan fortælle mere?

--
Med venlig hisen
Dan Andersen

Fra : Anette

Dato : 25-09-05 19:15

Dan Andersen wrote:
> Nogen der kan fortælle mere?

Hej Dan
Vi har ikke prøvet eller fundet "kattegræs" på spray - men har udelukkende
gode erfaringer med baldrian. Vores katte har alle været/er mere eller
mindre pjattede med duften.Det har altid virket efter hensigten når vi har
villet have en kat til at bruge kradsebrættet, bruge en ny kattebakke eller
et nyt sovested/kurv o.s.v.

Kan kun anbefales at have en flaske baldrian ( produktnavnet er vist
Valeriane ? ) i huset.

/ Anette

Fra : Eva Johanne Pedersen

Dato : 25-09-05 22:06

Der findes også en catnip spray, jeg har dog ingen erfaring med den, men
forestiller mig at mine katte vil elske den eftersom de går amok over
legetøj med catnip i. Jeg ved dog de er glade for baldriandråberne på
div. legetøj.

Med venlig hilsen
Eva Johanne Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : CC

Dato : 26-09-05 16:09

"Eva Johanne Pedersen" <evajohanneKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in message
> [...]
> forestiller mig at mine katte vil elske den eftersom de går amok over
> legetøj med catnip i. Jeg ved dog de er glade for baldriandråberne på

Her i huset har vi stor succes med katnip spray (og alt andet indeholdende
katnip). Vi har normalt købt en ordentlig
portion hos Avifauna.dk, da det er noget billigere her end i andre
dyreforretninger.
Baldrian er også et hit, men ikke så påfaldende som katnip.
hilsen
Claus

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 26-09-05 16:48

> Kan kun anbefales at have en flaske baldrian ( produktnavnet er vist
> Valeriane ? ) i huset.
>
> / Anette
xxxxxxxxxxxxxxxx

Vi har også købt Baldrian i dråbeform, men det er vist ikke lige Aslan's og
Tilde's foretrukne mærke, de sniffer til det som var det et løg, og render
væk.. Må vist prøve et andet mærke så...

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250