Sims 2 Nightlife
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 25-09-05 13:00

Overskriver/sletter den nye Nightlife: Expansion pack til Sims 2 alle
tidligere saved games?

Mvh.

Mads

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 25-09-05 21:55

> Overskriver/sletter den nye Nightlife: Expansion pack til Sims 2 alle
> tidligere saved games?

Nej. Men sørg for at gemme Nightlife i en selvstændig bibliotek, den skal
ikke lægges i samme bibliotek som The Sims 2 (ifølge manualen). Manualen til
Nightlife anbefaler alligevel at lave et backup af sine savegames. Jeg
lavede ikke backup af savegames, og det var unødvendigt i min tilfælde...

Mvh

Emil

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-09-05 22:42

Emil Jensen [2100] wrote:
> [...]
> Manualen til Nightlife anbefaler alligevel at lave et backup af sine
> savegames. Jeg lavede ikke backup af savegames, og det var

Svjh kom Nightlife med en meddelelse om at jeg burde lave en backup af
savegames inden installation, såfremt jeg senere måtte ønske at afinstallere
Nightlife. Skulle jeg senere finde på at afinstallere Nightlife, ville
savegames ikke længere være brugbare i tidligere The Sims 2 spil. Kun backup
af tidligere savegames (før Nightlife) ville herefter være brugbare.

Jeg ved ikke lige om ovenstående er forklaret godt nok, men nu lægger jeg
mig også langs med en god bog i stedet