Manual til Plextor PX-EH25L eller PX-EH40L
Fra : Lars Jørgensen // 27~

Dato : 24-09-05 16:03

Hejsa NG.

Nogle der kan hjælpe mig med at finde en manual til ovenstående?

Eventuelt også gerne nogle kommentare hvis der er nogle der har en sådanne

Lars

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 24-09-05 19:29

On Sat, 24 Sep 2005 17:02:54 +0200, Lars Jørgensen // 2750 wrote:

> Hejsa NG.
>
> Nogle der kan hjælpe mig med at finde en manual til ovenstående?

Den er ikke at finde på nettet iflg Plextor. Jeg har fået tilsendt en
..htm version (af 250GB-versionen, men den er nok identisk med 400GB) fra
Plextors support - send mig en mail hvis jeg skal sende den til dig
(fylder ca 5MB). Bemærk mailadresse i min signatur.

> Eventuelt også gerne nogle kommentare hvis der er nogle der har en sådanne

Jeg har selv overvejet at investere i en NAS som fx Plextoren, men har
droppet det igen (pga manglende behov). Western Digital, Maxtor, Netgear
og andre laver lignende løsninger, der hver især har deres fordele og
ulemper. Fælles for dem alle er dog at de kun er udstyret med 10/100
netværk - altså ingen gigabit - så den teoretiske max
overførelseshastighed ligger på ca 10MB/s - i praksis skal man iflg de
test jeg har læst ikke forvente meget mere end 2-4MB/s!!

--
/Jesper

Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!

Fra : Lars Jørgensen // 27~

Dato : 24-09-05 21:12

"Jesper Rasmussen" <mejr@privacy.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> overførelseshastighed ligger på ca 10MB/s - i praksis skal man iflg de
> test jeg har læst ikke forvente meget mere end 2-4MB/s!!

Da den primært skal bruges til at køre FTP, (arbejde) er det ikke det store
problem. Tænker bare at den er billigere at have stående tændt end en hel
maskine.

Lars