Lufttunnel
Fra : Basil

Dato : 24-09-05 09:40

Hej.
Findes der nogen steder i eller omkring Storkbh. hvor alm. mennesker kan få
testet luftstrømme om deres emner ?
Det er ikke en stor tunnel jeg skal bruge, emnet er omkring 250mm lang, 85mm
bred og 70mm høj.
PFT
Kai

Fra : Steen

Dato : 25-09-05 21:47

Basil wrote:

> Findes der nogen steder i eller omkring Storkbh. hvor alm. mennesker
> kan få testet luftstrømme om deres emner ?
> Det er ikke en stor tunnel jeg skal bruge, emnet er omkring 250mm
> lang, 85mm bred og 70mm høj.

Dansk Amatør Raket Klub - www.dark.dk - havde i hvert fald en gang en
vindtunnel. Om de har den endnu, skal jeg ikke kunne sige.

/steen

Fra : cphpeter@gmail.com

Dato : 25-09-05 21:58

Det afhænger lidt af , hvad det er for et emne og hvad "testen" skal
bruges til. I nogle fald kan man sagtens teste i vand og omregne til
luft. Du kunne prøve at kontakte dem her og høre hvad de siger (de
har vist også noget med luftstrømning omkring bygninger at gøre osv)
:
http://www.danishmaritime.dk/dk/

Fra : Carsten Holck

Dato : 29-09-05 09:09

Basil wrote:
> [...]
> testet luftstrømme om deres emner ?
> Det er ikke en stor tunnel jeg skal bruge, emnet er omkring 250mm lang, 85mm

evt prøv http://www.sohansen.dk/
Svend Ole Hansen, det kan være at du kan få ham interesseret i projektet.

/carsten