Billig gameserver til multiplayerspil
Fra : michael

Dato : 23-09-05 23:05

Vi er nogle stykker som har nogle servere i Tyskland. Da vi har et overskud
af serverkraft lige nu kunne du måske være interesseret i at prøve en? Det
er ret billigt (du finder ikke noget billigere hverken i dk eller andre
steder) og til at starte med kan du jo bare prøve. Pingtiden for dk spillere
er omkring 39 milisekunder hvilke er helt fint til alle spil. Prøv selv at
pinge med følgende kommando i DOS

ping 85.10.201.39

Her kan du se priser og spil m.v.

http://www.fortbravo.net/

Er der iøvrigt nogen som kender til billige "dedicated" servere i
østlandene?

Fra : michael

Dato : 27-09-05 20:34

Er der slet ingen clan mennesker og des lignende med behov for en server?

Fra : Søren G

Dato : 28-09-05 09:22

"michael" <nospam@yahoo.com> wrote in message
> [...]
spillere
> er omkring 39 milisekunder hvilke er helt fint til alle spil. Prøv selv at

Prøv i en af markedsgrupperne. Der hører indlægget retteligt hjemme.

--
Søren

Fra : michael

Dato : 28-09-05 12:31

kunne du foreslå en bedre gruppe end denne?

Fra : Søren G

Dato : 28-09-05 13:26

> kunne du foreslå en bedre gruppe end denne?

Hvis du oprindelig syntes at indlægget hører til i dk.spil.computer vil
dk.marked.privat.edb være mere korrekt.

Alternativt kunne dk.marked.privat være en mulighed.

--
Søren

Fra : michael

Dato : 29-09-05 00:25

Det kunne da godt være en mulighed. Jeg tror bare ikke så mange
spilinteresseret besøger dk.marked så tit og vel slet ikke for at lede efter
gameserverinformation.

Fra : Søren G

Dato : 29-09-05 10:50

> Det kunne da godt være en mulighed. Jeg tror bare ikke så mange
> spilinteresseret besøger dk.marked så tit og vel slet ikke for at lede
efter
> gameserverinformation.

Det er meget muligt, men det gør ikke denne gruppe mere rigtig som
salgskanal for dig. Det er hvad markeds grupperne er oprettet for.

--
Søren