Duer det som campingpas
Fra : Sten Bo

Dato : 23-09-05 21:33

Jeg er blevet opmærksom på

http://www.campingcard.dk/content/over_campingcard.html ACSI

og spør nu om det duer som campingpas i lighed med det internationale /
skandinaviske og om man får rabat gennem alle?

Der står på Acsi s side at det er streng personligt (hvorfor gebyr
ved oprettelsen) og at man kan blive afkrævet legitimentation - så det
er vel bare et rabatkort lidt ala campingcheuqes -

Her er de c pas som er godkend på danske pladser - det skriver de da.

http://www.danskecampingpladser.dk/camping/camping.nsf/0/2AA96C5A053232DDC1256CF50029BBB1?OpenDocument

Er det ved at blive en 3´mulighed?

Fra : Steen Larsen

Dato : 24-09-05 04:02

Sten Bo wrote:
> [...]
> ved oprettelsen) og at man kan blive afkrævet legitimentation - så det
> er vel bare et rabatkort lidt ala campingcheuqes -

Hej Sten

Ja det er et rabatkort ala Campingcheuqes og ikke andet det er faktisk
kun et papkort du selv udfylder med navn og adresse, men det er nu smart
at man ikke skal købe x antal overnatninger på forhånd som man skal med
Campingcheuqes.

Har bestil og modtaget bogen med kort, kortet er en del af omslaget som
man trykker ud af paforeringen og selv udfylder, har endnu ikke fået
afprøvet det.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Sten Bo

Dato : 24-09-05 07:50

Steen Larsen skrev:

> [...]
>
> Har bestil og modtaget bogen med kort, kortet er en del af omslaget som
> man trykker ud af paforeringen og selv udfylder, har endnu ikke fået

Hej Steen

Grunden til jeg spør, er teksten på f.eks. Top camp Feddet
http://www.eurocampings.dk/resultcamping.html?ca=101975&det=vrz&activeTab=2

hvor der under facciliteter står;

Top Camp Feddet

Reglement

Campingkort accepteres som ID-kort
Seniorrabat
Betaling med kreditkort muligt: Eurocard-Mastercard, Visa card
Hunde tilladt i højsæson (kun i snor)*
Hunde tilladt i lavsæson (kun i snor)*
Telt tilladt
Campingvogn tilladt
Autocamper tilladt

osv...

Det forhindre dem selvfølgelig ikke i at sælge et årsmærke, det bør de
vel gøre, og jeg kan selvfølgelig bare ringe og spørre.

Jeg fandt også en plads vi engang besøgte i Polen og ser at de
reklamerer med, at man får rabat (var dengang 10%) på ICC.
http://www.eurocampings.dk/da/resultcamping.html?ca=107686

Jeg fik sat et forkert link til selve rabat kortet. Her er forsiden. Læg
mærke til at der er en særlig database med deres rabat pladser.

http://www.campingcard.dk/

Det her behøver selvfølgelig kun at drille BTN en lille smule

Med Lørdags hilsen - go weekend...

fra Sten

Der skal i BellaCentret Biludstilling med knægten og venner - der skal
ha testet deres "kros knallerter" på rulle bånd.

Jammen - sikke en fest, det blir sku nok dyrt efterfølgende

--
(Skilt; Badning atter tilladt!)

"Uha - på den måde kan der jo aldrig bli´
verdensfred".