Email problem med SE K700i..?
Fra : Magnus

Dato : 23-09-05 20:53

Med min SE K700i telefon med TDC Mobil har kan jeg læse mine emails og sende
emails samt gå på nettet via et tryk på knappen på siden af telefonen.

Men pludselig en dag så var det slut med at sende og modtage emails. Når jeg
vil søge efter emails så skriver den nu blot "Finder server" og det kan den
gøre i uendeligt uden at finde noget som helst eller komme med nogen formt
for fejlmeddelse.

Jeg kan dog stadig uden problemmer gå online via knappen på siden så
forbinder den hurtigt til nettet jeg kan gare ikke hente emails.

Hvorfor pludselig det uden jeg har pillet ved nogen af mine email kontoer
det er det samme på de tre jeg har?

Er der nogen der har en god forklaring på det?

/Magnus

Fra : Svar

Dato : 25-09-05 21:10

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er det samme på de tre jeg har?
>
> Er der nogen der har en god forklaring på det?

Det er et underligt problem Magnus, men det hjælper hvis du sletter din
datakonti og opretter den igen.
.....også selv om alt det der står i din opsætning er helt korrekt.

Så...... Slet Datakontoen "TDC Mobil Internet" og opret en ny!

L@rs