Er der nogen der har erfaring med M1 - er ~
Fra : Ukendt

Dato : 23-09-05 19:45

Min ex. har fundet dem på nettet vil gerne vide om M1 er gode eller om de
narrer deres kunder.

Så jeg spøger her om nogen har erfaring med dem og om de har fået de 400 kr.
gratis taletid (som M1 lover alle nye kunder der vil være hos dem i 6
måneder)? Hvis nogen har fået de 400 kr. gratis taletid, hvordan forløb det
så, fik I dem med det samme og kunne ringe for dem eller er det noget
snørklet noget?

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Fischer

Dato : 24-09-05 05:36

> Min ex. har fundet dem på nettet vil gerne vide om M1 er gode
> eller om de narrer deres kunder.

Jeg vil ikke anbefale M1 - de gør alt hvad de kan for at skjule deres reelle
priser.
For det første afregner pr. påbegyndt minut, og selv viderestillingen til
din egen telefonsvarer betaler du for.

Deres nye produkt "Prisbasker" har en opkaldsafgift (ved forbindelse) på 50
øre, og du skal betale ekstra for at få vis nummer, som har været standard
på alle abonnementer og taletidsprodukter jeg nogensinde har prøvet.

Bemærk også at de 400 kr. taletid man får ekstra lige nu, skal bruges inden
60 dage.

Hvis du nogensinde ringer til udlandet, skal du også vide, at M1 er meget
dyrere end de fleste andre.

*Fischer

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 16:02

Hej Fischer, tak for det hurtige svar:) Det bliver taget til underretning:)

Er der andre der har noget at sige om M1?

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 25-09-05 12:46

> Er der andre der har noget at sige om M1?

Har ikke hørt noget positivt om dem endnu..

--
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Email: Jeppe at dailyrush denmark