Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ixus 750
Fra : Brizz

Dato : 23-09-05 15:29

Er der nogen der har nået at lege lidt med det endnu?
Står og skal have mig et kompakt cam og tænkte det ville være sagen.
Har hørt at på Ixus 40 og 50 var der problemer med fejl focus. Er det
rettet til 750?

Ellers noget godt eller dårligt på dette nye kamera?

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Gert Medom

Dato : 23-09-05 20:33

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rettet til 750?
>
> Ellers noget godt eller dårligt på dette nye kamera?

Ixus 40-50 og ixus 700 er to forskellige grene indenfor ixus-sortimentet,

man kan ikke gå ud fra at en fejl i den ene gren svarer til en fejl i den
anden gren.
/ Gert

Fra : Dan K. Rasmussen

Dato : 24-09-05 13:23

Hej

Jeg kender ikke til en fejl - jeg har et Ixus 700 som stort set er det samme
som 750 (jeg tror eneste forskel er skærmstørrelsen).

Med alle kameraer og også ixus skal man passe på med at bruge AiFi (mener
jeg det hedder) som er 9 punkts autofokus da den vil gå på kompromis med en
enkelt punkts fokus. Det kan du dog slå til og fra i Ixus serien.

Jeg er meget tilfreds med Ixus 700 så hvis du vil betale det ekstra i
forhold til 40 og 50 så køb 750'eren.

Mvh

Dan