Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
God butik i København???
Fra : PETER HENRICHSEN

Dato : 07-06-01 20:23

Hej fotoglade Københavnere

Jeg er omringet af lokale lidt dyre fotohandlere her i Brønshøj, som
tilsyneladende er mere handelsfolk end de er fotoglade. De sælger stribevis
af APS kameraer til hr. og fru danmark, men spørger man efter en
"filmudhenter" eller fremkalder og fixer, har de intet på hylderne.

Kamerahuset på Frederikssundsvej (tæt på Nørrebro st., www.kamerahuset.dk)
har til gengæld solgt mig et dejligt Nikon F80 med zoom til kun kr. 4700,
men de har desværre ikke så meget tilbehør.

Så jeg leder en efter en velassorteret fotobutik i København, hvor
fremkalderen ikke har stået på hylden i 5 år, hvor man f.eks. kan købe
Tamrac eller Lowepro tasker, en trådudløser, fotopapir, filtre m.m. uden at
betale en grov turistoverpris, som jeg synes nogle af butikkerne i City
tager.
Kort sagt en butik for folk der ved hvad de vil have - og til en rimelig
pris!

Kun DU hjælpe eller har du gode erfaringer i København?

Jeg kan se, at jeg er i samme båd som Lasse Tørnkvist, da jeg også er ved at
indrette eget mørkekammer, så vi er åbenbart flere der ikke kan finde
"Butikken"!

På forhånd mange tak for hjælpen!

Peter Henrichsen, Brønshøj

Fra : Thomas Hartig Brauns~

Dato : 07-06-01 23:16

Jeg har gode erfaringer med Japanphoto, især dem på Frederiksberg. Desuden er de
også velassorterede i Platan Foto, men lidt i den dyre ende.

Thomas

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 09-06-01 07:03

Hej Peter
jeg fandt lige den her side på nettet, www.multiphoto.dk ,hvis du kikker
under tilbehør, kan du i hvert fald se nogle priser, det er godt nok ikke
meget respons vi har fået på vores indlæg.Hvis du finder noget må du meget
gerne maile til mig. lasse@nitro.dk

med venlig hilsen
Lasse