Konkurrence på GPRS-priser
Fra : Jens

Dato : 23-09-05 12:43

Hej NG

Jeg savner totalt, at selskaberne udfordrer hinanden på data-prisen.... Alle
har fokus på minuttakst, sms-pris og også opkaldsafgiften er kommet på
verdenskortet. Men ingen snakker om Mb-pris ved GPRS og priserne flytter sig
ikke rigtigt

Hvilket selskab har pt. den laveste takst, og hvad gør vi får at få det
endnu billigere?? Der er jo stadig tale om hampre priser ifht. data via
fastnet/dsl...

Jens

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 23-09-05 15:00

> [...]
> Alle har fokus på minuttakst, sms-pris og også opkaldsafgiften er kommet
> på verdenskortet. Men ingen snakker om Mb-pris ved GPRS og priserne

SONOFON og TDC har begge halveret GPRS-priserne indenfor de seneste to
uger - dog kun på erhverv, men privat skal nok følge med inden længe.

> Hvilket selskab har pt. den laveste takst, og hvad gør vi får at få det
> endnu billigere?? Der er jo stadig tale om hampre priser ifht. data via
> fastnet/dsl...

CBB til 9,99 kr./mb. er vidst umiddelbart de billigste.

--
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Claus E Beyer

Dato : 23-09-05 16:01

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i

> CBB til 9,99 kr./mb. er vidst umiddelbart de billigste.

Og det er stadig alt for dyrt til internetsurf.

Prisen for internetsurf med GPRS skal ned på 2 kr/MB (eller mindre) for
at man ikke skal få dårlige nerver af at sidde og internetsurfe med den
bærbare.

Eller kom med et godt tilbud på flatrate GPRS.

Claus

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 23-09-05 17:07

> Prisen for internetsurf med GPRS skal ned på 2 kr/MB (eller mindre) for
> at man ikke skal få dårlige nerver af at sidde og internetsurfe med den
> bærbare.

SONOFON ligger på erhvervssiden i ca. 7,5 kr./MB, og cirka det samme gør
TDC.

> Eller kom med et godt tilbud på flatrate GPRS.

Både SONOFON og TDC tilbyder flatrate GPRS til erhvervslivet. Problemet er
bare, at GSM-nettet ikke umiddelbart har kapacitet til blot at gå ud og
tilbyde GPRS flatrate til alle..

Fra : RpR

Dato : 23-09-05 20:06

> Både SONOFON og TDC tilbyder flatrate GPRS til erhvervslivet. Problemet er
> bare, at GSM-nettet ikke umiddelbart har kapacitet til blot at gå ud og
> tilbyde GPRS flatrate til alle..

3 har flatrate til ca en tusse om måneden. Fuldstændigt vildt..

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : -=Madsen=-

Dato : 25-09-05 13:12

<------>
> 3 har flatrate til ca en tusse om måneden. Fuldstændigt vildt..
<------->
Hmmm... så er Faltrate er i følge 3's opfatense 1 GB pr. md

NetConnect Free:
Inkluderer forbrug af data op til 1 GB pr. md.

Fra : RpR

Dato : 06-10-05 17:09

> Hmmm... så er Faltrate er i følge 3's opfatense 1 GB pr. md
>
> NetConnect Free:
> Inkluderer forbrug af data op til 1 GB pr. md.

Det er jo direkte groteskt. Da jeg blev kunde for ~7mdr siden var der ingen
begrænsning. Ved i hvad det betyder? At der rent faktisk er nogen der har
betalt den ågerpris..

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-09-05 12:22

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote in message

> 3 har flatrate til ca en tusse om måneden. Fuldstændigt vildt..

Ja vrøvl hverken sonofon eller tdc/3 har flatrate... langt langt fra..