HP AdvanceStack hjælp
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-06-01 19:55

Hej,

Jeg har købt en brugt HP AdvanceStack switch med 24 porte. Det skulle være
muligt at se i den hvor meget trafik de forskellige porte trækker, men jeg
kan ikke helt få det til at spille. Er der nogen der ved noget om dette? Jeg
er ikke klar over om det kræver ekstra hardware eller ej

Mvh,
Tony Lorentzen

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 07-06-01 21:17

"Tony Lorentzen" <tony@lorentzen-nospam.com> wrote:

> [...]
Jeg
> er ikke klar over om det kræver ekstra hardware eller ej

Kom med HP's produktnummer, så kan vi bedre svare dig, det starter med J og
så kommer 4 cifre og til sidst et bogstav til, f.eks. J3225A

- Ulrik Lunddahl

Fra : Anders Hansen

Dato : 08-06-01 10:53

Du kan også "bare" smide mrtg til at måle på den. Det kræver at snmp kører
på den.

--
Hilsen
Anders Hansen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-06-01 21:36

Hejsa!

Sorry ... .Det er en HP J3202A. Håber det kaster lidt mere lys over sagen

Hilsner,

Tony

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 09-06-01 01:05

"Tony Lorentzen" <tony@lorentzen-nospam.com> wrote:

> Sorry ... .Det er en HP J3202A. Håber det kaster lidt mere lys over sagen

Du kan hente et sæt manualer her:

http://www.hp.com/rnd/support/manuals/hub_12r_24r_24t.htm

Du skal have et SNMP modul i hubben for at kunne bruge SNMP.

- Ulrik Lunddahl

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-06-01 01:41

Thanks. Så må jeg se om jeg kan støve sådan et modul op for en rimelig
penge..

Fra : snippermanden

Dato : 17-08-01 13:01

1000 bobs her