Højttaler til Nokia 6100
Fra : Steen Pedersen

Dato : 22-09-05 09:46

Jeg har en Nokia 6100 med en deffekt højttaler, men tilsyneladende er der
ikke nogen som vil sælge sådan en. Værkstederne vil have at man skal sende
telefonen til dem og bla bla. Jeg har bare brug for en højttaler og ikke
værkstedernes lange reparationstid.

Nogen der ved hvordan man får fat i sådan en højttaler? Eller er det helt
umuligt?

Mvh
Steen

Fra : Carlos