Langsom task
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 21-09-05 21:52

Hejsa!
Når jeg bruger Ghost Console og vil lave en image fil på en bestemt maskine,
går det forfærdelig langsomt, ca. 1½ time for en disk med WinXPpro (under 2
GB). Og så melder den fejl, når den endelig er færdig.
Netværket kører 100 Mbps. Netkortet er et SiS900 og jeg har en anelse om at
det er her problemet ligger - nogen der har et bud?

Mvh. Bo

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 21-09-05 22:31

"Bo Jørgensen" <bosletdette@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Netværket kører 100 Mbps. Netkortet er et SiS900 og jeg har en anelse om
> at det er her problemet ligger - nogen der har et bud?

prøve at kigge på din server netkort installinger, jeg har set dette før med
Intel netkort og fandt den gang en KB på ghost's hjemmeside som vist nok
sage at "offloading" og vist også "checksum" skulle slås fra, men prøve at
google lidt på det...

Thomas Bøjstrup Johansen

www.tooms.dk - My website
www.swug.dk - Sjælland Windows User Group