[Opera] Programfejl i Opera 8.5?
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-09-05 17:09

Hej alle

Jeg sad lige og rettede i nogle hjemmesider og skulle kontrollere
resultatet. Pludselig var der links der af og til ikke virkede.
Jeg validerede siden, og den er okay.

Jeg fandt ud af hvad problemet var. Det drejer sig om interne
links. Hvis man aktiverer dem så man springer ned på siden og
derefter trykker [Home] (eller i hvert fald manuelt går tilbage
til linket), så virker linket ikke mere, formodentlig fordi
linkteksten allerede står i adressefeltet.

Her er den side jeg arbejdede med:
http://bertel.lundhansen.dk/internettet/internettet.php?page=interkom

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 21-09-05 17:26

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> posting:

> [...]
>derefter trykker [Home] (eller i hvert fald manuelt går tilbage
>til linket), så virker linket ikke mere, formodentlig fordi

Du har ret. Den fejl/funktion er blevet indført efter 7.50.
Jeg har dog ikke selv bemærket den, idet jeg altid bruger
tilbage-funktionen, når jeg ønsker at gå retur til oversigten for
lokale links. Det vil sige, det virker, hvis man anvender z/x,
højre-venstreklik eller musebevægelse mod venstre.

--
What is life, except excuse for death,

--== http://www.better-browser.info ==--