Gammel kat flytter ind hos min kat.
Fra : anja

Dato : 07-06-01 18:59

Er der nogen som har nogle gode råd vedrørende at sætte to voksne hunkatte
sammen. Jeg har en 5 årig hunkat, og har nu fået endnu en kat på 8 år, hvad
skal jeg gøre får at hjælpe dem med at acceptere hinanden.

De er begge steriliseret hunkatte. Og jeg har fået den "nye" kat i dag, så
håber at der er nogen som har nogle gode råd.

Med venlig hilsen Anja.

Fra : Camilla Reib

Dato : 07-06-01 20:39

Hej!
Der er nok ikke andet at gøre end at se tiden an... luk den nye kat ind i et
rum, med en dør på klem, så kan de se hinanden an uden at det virker som om
den nye prøver at nuppe 1. pladsen i heirakiet... Jeg havde 3 katte ,
flyttede så med den ene og fik en ny killing til den, (min søster beholdte
de andre 2 )det er langt nemmere med en killing, den kan tåle lidt knops...
Så skulle jeg passe den ene af min søsters, men hun måtte hente den igen,
det gik slet slet ikke, de sloges som vilde, og jamrede sig hele natten...
Og de 2 katte har kun været fra hinanden 2 mdr. efter at have delt toilet og
madskål i over et år... Det er ikke sikkert det kan lade sig gøre, men hvem
ved, måske var de "veninder" i et tidligere liv.... Held og lykke!
Fra Camilla.

Fra : anja

Dato : 09-06-01 13:35

Tak for responsen:)