Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Langsom browsning.
Fra : @(remove_this)it.dk

Dato : 21-09-05 09:57

Efter jeg formaterede harddisk og startede helt forfra, tager det en
krig (20 sek. og op) at hente en side (nyeste Firefox, men også IE)
Jeg har formodentlig glemt et flueben et sted, men hvor??
Det ser ikke ud som problemet eksisterer i mail, news samt first class
klienten.
Googlesøgninger er også i normalt tempo.
- Jeg har ikke rørt ved den fysiske opsætning m router ledninger mv.
Venlig hilsen
Kell Larsen

Fra : Zen

Dato : 22-09-05 21:34

Hej Kell

Jeg anvender også den nyeste version af Mozilla Firefox
Jeg logger dog på med IE på Stofanet - men kun det...

Det tager ALT for lang tid, hver gang en ny side skal hentes... og der skal
hentes en ny...det tager noget i den tidsrum, som du angiver ( ca. 20
sek )... det er simplethen for irriterende !!!

Jeg kan ej heller se hvor der evt. skulle sættes et flueben ?

Google søgninger er også her i 'normalt' tempo...

Jeg har dog ingen router...

Venligst
Tom

PS Hvem har svaret mon ? For noget skal der ialt fald udrettes )

"@(remove_this)it.dk" <""kell.larsen\"@(remove_this)it.dk"> skrev i en
meddelelse news:dgr79i$fvh$1@newsbin.cybercity.dk...

Fra : John

Dato : 22-09-05 21:47

"Zen" skrev i en meddelelse

> Jeg anvender også den nyeste version af Mozilla Firefox
> Det tager ALT for lang tid, hver gang en ny side skal hentes

Måske et forsøg værd:
http://www.snapfiles.com/get/firetune.html

Mvh John

Fra : @it(remove_this).dk

Dato : 23-09-05 10:58

Zen wrote:

> [...]
>
> Venligst
> Tom
>
> PS Hvem har svaret mon ? For noget skal der ialt fald udrettes )

Der har været et par behjertede forsøg i dk.edb.internet konferencen,
hvor jeg omformulerede spørgsmålet lidt.. De har ikke hjulpet mig. Måske
er du heldigere.
I øvrigt eksisterer problemet ikke på den bærbare og på fruens. De er
begge på samme router og switch. den bærbare dog gennem accespoint.

Venlig hilsen
Kell

Fra : Hans

Dato : 23-09-05 10:10

@(remove_this)it.dk" <""kell.larsen\"@(remove_this)it.dk wrote:
> [...]
> klienten.
> Googlesøgninger er også i normalt tempo.
> - Jeg har ikke rørt ved den fysiske opsætning m router ledninger mv.

Læste du ikke det svar jeg gav dig i dk.edb.internet ?

Hans

Fra : @it(remove_this).dk

Dato : 23-09-05 11:36

Hans wrote:

> Læste du ikke det svar jeg gav dig i dk.edb.internet ?
>
> Hans

Jo, - og tak for det, men fluebenet val allerede væk.
Kell

Fra : @it(remove_this).dk

Dato : 24-09-05 12:25

remove_this wrote:
> [...]
> klienten.
> Googlesøgninger er også i normalt tempo.
> - Jeg har ikke rørt ved den fysiske opsætning m router ledninger mv.

Der kom en meddelelse fra Panda om at der var gået kuk i firewallen, den
var slået fra og jeg skal geninstallere. Vupti--- fuld fart på alle
forbindelser igen. Så må jeg til at pille ved firewallindstillingerne.
Tak for jeres hjælp.
Kell