Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot A85 - displayfejl ??
Fra : Brian S. Jensen

Dato : 21-09-05 08:46

Hej

Jeg har en kunde med et Canon PowerShot A85 som snakker
om at der er kommet 2 "lyskegler" nederst i displayet - hun
mener ikke at de har været der fra nyt

Jeg har imidlertid et andet A85 til rep. - og det har de samme
2 "lyskegler"

Umiddelbart mener jeg at det skal være sådan og at det bare er
lyskilderne til baggrundsbelysningen som kan ses

Det ses bedst med mørkt motiv på skærmen

Men nu vil jeg lige høre jer andre med Canon A85 (eller andre ?)
om jeres også har de 2 lyskegler. Kunden som snakkede om
det plejer at vide hvad hun laver, så derfor er jeg lidt i tvivl, når
hun siger at de ikke har været der fra ny

Mvh.
Brian S Jensen