Opdatering til N6230 hvor?
Fra : Daniel Klemp

Dato : 20-09-05 21:18

Hej,

Jeg har lige købt et Kingston 512MB MMC Plus kort til mobilen, men kan kun
få de 50mb til at funger!!! (lyder underligt - I know)

Jeg regner med at en opdatering, vil kunne klare problemet, er der nogle der
kender et sted?

- og er der andre der har været udsat for lignende?

/Daniel

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-09-05 22:48

Daniel Klemp skrev den 20-09-2005 22:18:

> Jeg regner med at en opdatering, vil kunne klare problemet, er der nogle der
> kender et sted?

Ja, men hvis du ikke gider fortælle hvor i landet du vil have fortaget
opdateringen, så gider jeg ikke fortælle dig hvor du kan få det gjort.

Læs dog på nokia's hjemmeside om autoriserede nokia-værksteder.

> - og er der andre der har været udsat for lignende?

JA! desværre.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Daniel Klemp

Dato : 21-09-05 10:36

> Hej Carsten, tak for dit svar.

> Jeg beklager at min forespørgsel ikke var fyldestgørende nok, og
> selvfølgelig vil jeg da gerne fortælle hvor jeg ønsker at få en
> opdatering, jeg vidste bare ikke at man skulle gøre dette! Da jeg bor i
> Lyngby, vil det naturligvis være nemmest at få foretaget en opdatering
> omkring dette område.

/Daniel

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 21-09-05 10:48

I meddelse: news:43312989$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
griflede Daniel Klemp:
[klip]

Nu da du bor i Lyngby, så smut hen på hovedgaden til nr. 76 - Telecare
(www.telecare.dk). De opdaterer med det samme. Dog tager de 50 kr. for at
man hopper foran i køen, så den bliver færdig samme dag (hvis der er
travlt).

Fra : Daniel Klemp

Dato : 21-09-05 20:15

Fra : Jorgen [DK/2400]

Dato : 21-09-05 19:28

hvordan er reglerne med software opdatering ?? er det en del af "garantien"
?

mvh
jørgen

Fra : Quibbler

Dato : 21-09-05 19:39

"Jorgen [DK/2400]" <nyhedsgruppe_vaek@gmail.dot.com> skrev i en meddelelse
> hvordan er reglerne med software opdatering ?? er det en del af
> "garantien" ?

Ikke så vidt jeg er orienteret, men Nokia tilbyder gratis opdatering hos
deres Care line centre. For det meste kan de udføre det mens du venter,
men
det kræver lige at du kontakter værkstedet inden du kommer.

Mvh. Michael

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 23-09-05 09:14

I meddelse: news:4331a4f6$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
griflede Jorgen [DK/2400]:
> hvordan er reglerne med software opdatering ?? er det en del af
> "garantien" ?

Det mener jeg faktisk det er. Så længe der er alm. garanti på, kan man få
den opdateret gratis. Dog er der vist nogle steder der kræver at man har en
grund (fx en fejl i nuværende firmware), men ikke hos Telecare.

I hvert fald har jeg fået opdateret alle min Nokia telefoner gratis i
Telecare (førhen EMTS) både i Lyngby og Kbh....

Hygge...
Daniel