"siden kan ikke vises" for visse brugere ?
Fra : Preben

Dato : 20-09-05 18:08

Hej
Jeg har et irriterende problem på skolen,
når jeg vælger et Word dokument fra en hjemmeside med Eksplorer i XP pro
fra skolens ONline undervisningssted www.fronter.com (her bruges ekstra
login)
HVis jeg er logget på PC med vores Linux domæne vil siden =worddokument
ikke vises
logger jeg på den lokale maskine er det i orden.
Eneste forskel er at domæne login tilføjer 2 netdrev...
Alle har samme rettigheder på server og i XP

OG det helt store mysterie:
Hvis en elev logger ind på PC +domæne virker det, selv om den eneste
umiddelbare forskel er bruger navnet...

Er der nogen som har erfaring med et eller andet flueben, er jeg meget
modtagelig...

mvh
Preben