Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stofen
Fra : Futte

Dato : 20-09-05 14:51

Hej.

Er der nogen der ved hvor i DK. man kan købe en Stofen Omnibounce? (fysisk
butik) jeg har søgt på nettet, men kan hverken finde importør eller
forhandler.
På forhånd tak.

Mvh. Futte.

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-05 15:17

On Tue, 20 Sep 2005 15:51:09 +0200, "Futte"
<sigurdsigurdsson@hotmail.com> wrote:
>Er der nogen der ved hvor i DK. man kan købe en Stofen Omnibounce? (fysisk
>butik)

Prøv Photografica i Skindergade i København.

/Morten

Fra : [HCS] 4000

Dato : 20-09-05 16:41

Køb direkte fra www.stofen.com.

--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *
------------------------------

Fra : Futte

Dato : 20-09-05 16:55

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Køb direkte fra www.stofen.com.
>
> --
> hilsen Hans

Det kunne jeg naturligvis gøre, problemet er bare at jeg skal bruge den på
lørdag, det tror jeg ikke kan nås hvis den skal sendes fra USA.

Mvh. Futte.

Fra : Torben Wridt

Dato : 21-09-05 15:15

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Køb direkte fra www.stofen.com.
>
> --
> hilsen Hans

Jeps!
Og det virker! Bestilte én online fredag aften. Efterfølgende mandag var
beløbet trukket på min konto, og onsdag lå omni'en i min postkasse!

Mvh,
Torben W.

Fra : Futte

Dato : 20-09-05 17:22

"PI" <nomail@nomail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=30100897&menuid=1599&level=2

Den havde jeg overset, skulle kunne nås, tak for tippet.

Mvh. Futte.