fjerne lugt af pis
Fra : johny møller

Dato : 20-09-05 08:42

dette måske ikke lige er tråden, men jeg har ikke hunde tråden,
og vil ikke llige ligge den ind for et spørgsmål. (så må jeg jo tage de smæk
jeg kan få)

Jeg har købt hus, og dem der havde huset før havde hunde. Den ene hund gav
lige en afskeds salut før den rejste altså den pissede på gulvet. Det er
sten gulv der ikke er blevet lakeret. Det lugter mildest talt stygt derude.
Er der noget jeg kan fjerne den lugt med inden jeg begynder at flytte mine
misser derud, for de står helt af bare de ser en hund udenfor, så jeg tror
ikke de reagere specielt positivt, hvis de skal flyttes til et hjem med lugt
af hunde tis.
Håber på hjælp selvom jeg ikke befinder mig i den rigtige tråd.

Hilsen Jobe

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 20-09-05 08:57

"johny møller" <bejo@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> lugt
> af hunde tis.
> Håber på hjælp selvom jeg ikke befinder mig i den rigtige tråd.

Ned i Brugsen og hent noget Rodalon
og tillykke med det nye hus

Hilsen Nina

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 20-09-05 09:24

> Nina, Tender Tribes skrev:

> Ned i Brugsen og hent noget Rodalon
> og tillykke med det nye hus
>
> Hilsen Nina

Hejsa

Det er for nylig kommet mig for øre, at man kan købe noget til at fjerne
liglugt... (ja, det er ulækkert) men det skulle være ret så effektivt
til katte/hundetis!

Jeg ved desværre ikke hvor man kan købe det, men måske er der andre der
har hørt om det også - og ved mere end jeg?

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : johny møller

Dato : 20-09-05 16:31

i skal have mange tak jeg prøver med rodalon
"Annemette Engell Hansen" <therealnaniaKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:432fc7347cd98@nerdgirl.dk...

Fra : Jakob

Dato : 20-09-05 17:03

In article <43302b31$0$896$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
bejo@webspeed.dk says...
> i skal have mange tak jeg prøver med rodalon
> "Annemette Engell Hansen" <therealnaniaKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en

Kan du ikke overtales til at citere lidt mere korrekt, dvs. klippe det
væk der ikke er væssentligt og så skrive dit indlæg under det
foregående.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Steen Suder, Privat

Dato : 20-09-05 16:41

Annemette Engell Hansen wrote:

<KLIP>

> Det er for nylig kommet mig for øre, at man kan købe noget til at
> fjerne liglugt... (ja, det er ulækkert) men det skulle være ret så
> effektivt til katte/hundetis!

"De' lig' væk"?

<KLIP>

--
Steen Suder

Fra : Coppi

Dato : 22-09-05 20:33

> [...]
>
> Jeg ved desværre ikke hvor man kan købe det, men måske er der andre der
> har hørt om det også - og ved mere end jeg?

Du kunne jo spørge en bedemand.

Men jeg kan så fortælle, at det han bruger lugter temmelig meget af mentol,

coppi>

Fra : johny møller

Dato : 25-09-05 07:39

jeg vil lige fortælle at jeg prøvede mange ting men intet hjalp jeg var
nød
til at pille gulvet op så det er nu gjort og lugten er væk.
tak for de mange gode råd.

hilsen jobe