Varierende signalstyrke
Fra : Casper

Dato : 19-09-05 14:22

Hvordan kan det være at signalstyrken varierer på et trådløst netværk
selvom computer og basestation ikke flytter sig?

Casper

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-09-05 14:46

Casper explained on 19-09-2005 :
> Hvordan kan det være at signalstyrken varierer på et trådløst netværk
> selvom computer og basestation ikke flytter sig?

Forstyrrelser af signalet og meget andet.

Fra : Casper

Dato : 19-09-05 15:34

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Casper explained on 19-09-2005 :
>
> Forstyrrelser af signalet og meget andet.

Synes bare det er mærkeligt at jeg før havde
en trådløs router som altid havde meget høj signalstyrke
og har nu et access point hvor det skifter som vinden blæser.

Kan det have noget at gøre med frekvensen?

Casper

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-09-05 15:39

Casper wrote:
> Kan det have noget at gøre med frekvensen?

Der er i øvrigt en gruppe til trådløse netværk - der er nok flere, der ved
noget specielt omkring dette emne.

News:dk.edb.netvaerk,traadloest

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-05 22:19

> Der er i øvrigt en gruppe til trådløse netværk - der er nok flere, der ved
> noget specielt omkring dette emne.
>
> News:dk.edb.netvaerk,traadloest

Den nyhedsgruppe er ikke tilgængelig på Sunsite

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-05 22:23

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i en meddelelse

> Den nyhedsgruppe er ikke tilgængelig på Sunsite

Jeg mente selvfølgelig

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-09-05 07:06

On Thu, 22 Sep 2005 23:19:07 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

> Den nyhedsgruppe er ikke tilgængelig på Sunsite

Jo, erstat komma med punktum.

-A

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-05 21:28

> Jo, erstat komma med punktum.

Jo tak den er der nu men jeg mener at jeg forsøgte med samme gruppe for
nogle få måneder siden og da fremkom den ikke af den liste hvorpå man kan
vælge hvilke nyhedsgrupper man vil abonnere på. Det er derfor jeg røg i
fælden nu med kommaet der skulle være et punktum men tak fordi du lige
gjorde mig opmærksom på det.