Flytnig af tfl-numre fra SIM-KORT
Fra : Per Frederiksen

Dato : 07-06-01 17:57

Hej NG.
Er der en smart måde jeg kan få alle mine telefon-numre fra et gammelt
SIM-kort over på det nye, jeg netop har købt ???

Det er en 3310 jeg ejer !!

Fra : Fischer

Dato : 07-06-01 18:54

> Er der en smart måde jeg kan få alle mine telefon-numre fra et gammelt
> SIM-kort over på det nye, jeg netop har købt ???
>
> Det er en 3310 jeg ejer !!

Lån en telefon men hukommelse - f.eks. en Ericsson.

Fra : Peder Hansen

Dato : 07-06-01 20:06

Kopier sim kort numre over i telefon memory - og derefter tilbage til dit
nye sim - Nokia 7110 kunne dette!

--
Med venlig hilsen / Yours sincerely
Peder Hansen

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 07-06-01 20:38

Men det kan en 3310 eller 3210 for den sags skyld ikke, da de ikke har en
intern memory....

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 07-06-01 22:46

"Per Frederiksen" skrev i en meddelelse

> Hej NG.
> Er der en smart måde jeg kan få alle mine telefon-numre fra et gammelt
> SIM-kort over på det nye, jeg netop har købt ???

Den billige: Hvis du er en ejer af et datakabel og et lille stykke software
skulle det ikke være noget sag at lave en backup.

Den knap så billige: Send en masse visit kort til det nye nummer. (Håber det
er WOL eller Telmore der er skiftet til hvis du vil bruge denne løsning!)

/bm