Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon Zoom AF NIKKOR 28-105mm f/3.5-4.5D e~
Fra : Jakob

Dato : 18-09-05 23:28

Vil bare lige høre om nogen har erfaringer med subject ??

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Klaus Madsen

Dato : 22-09-05 00:36

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
> Vil bare lige høre om nogen har erfaringer med subject ??
>

> --
> Venlig hilsen
>
> Jakob

Hej Jakob

Den har jeg masser af erfaringer med.

Det er nok det bedste mellemklasse Nikon objektiv du kan få.
Selvfølgelig er det afhængig af hvad du skal bruge det til. Det er jo ikke
verdens hurtigste.
Men det tegner fantasisk skarpt og er et rigtig godt allround objektiv.
Samtidig får du også
nogle ret gode makro-mulighder, godt nok "kun" 1:2 men det er faktisk
udmærket.
Hvis du vil se nogle billeder taget med det, kan du se på min hjemmeside,
der er allle billeder
taget med netop det objektiv.
www.blaende8.dk

Jeg har også en del billeder her:
http://www.grafreaks.dk/foto/
Der er det godt nok ikke alle billederne der er taget med 28-105 mm men bl.a
makro-billederne er taget med det.

Mvh. Klaus

Fra : Jakob

Dato : 22-09-05 09:50

In article <4331ed6b$0$10871$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>,
info@fjerndettegrafreaks.dk says...

> Men det tegner fantasisk skarpt og er et rigtig godt allround objektiv.
> Samtidig får du også
> nogle ret gode makro-mulighder, godt nok "kun" 1:2 men det er faktisk
> udmærket.

damn så skulle jeg have slået til alligevel :0( ok det ved jeg til en
anden gang, tak for informationerne :0)

Ved du om der findes flere udgaver af den ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 22-09-05 10:30

In article <4331ed6b$0$10871$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>,
info@fjerndettegrafreaks.dk says...

> Hej Jakob
>
> Den har jeg masser af erfaringer med.

Ved du foriøvrigt om der er forskel på den her nævnte og så den der
hedder IF ?? mht kvalitet, det er sgu ikke tit at hitte rede på :0) med
alle de modeller.

--
Venlig hilsen

Jakob