¿ Partner bytte ?
Fra : Simon

Dato : 07-06-01 17:05

Hejsa,

1.Det virker somom min sejlfinnemolly han hellere vil have sorte molly
hunner - og mine sorte molly hanner løber efter mine sejlfinne hunne - kan
der komme noget ud af det ?

2.Stopper hannerne med at have interesse for hunnerne når de er gravide ?

Tak - og snarlig god weekend :)
Mvh.Simon, der er glad fordi lyset i hans akvarie virker igen :))

Fra : Jan Boegh

Dato : 07-06-01 18:54

"Simon" <guden@iname.com> wrote in message

> 1.Det virker somom min sejlfinnemolly han hellere vil have sorte molly
> hunner - og mine sorte molly hanner løber efter mine sejlfinne hunne -
kan
> der komme noget ud af det ?

Ja

> 2.Stopper hannerne med at have interesse for hunnerne når de er gravide ?

Nej

mvh
Jan