Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor køber man aluminiums skifterammer
Fra : Søren Reinke

Dato : 18-09-05 16:31

Hejsa

Jeg har brug for en 20-30 aluminiums skifterammer i A4 størrelse.

Er der nogen der kender et godt sted af købe dem ? så man evt. også får
en god mængde rabat ?

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Lars Enøe

Dato : 18-09-05 17:19

On Sun, 18 Sep 2005 17:30:31 +0200, Søren Reinke
<soren@REMOVE.reinke.dk> wrote:

>Jeg har brug for en 20-30 aluminiums skifterammer i A4 størrelse.
>
>Er der nogen der kender et godt sted af købe dem ? så man evt. også får
>en god mængde rabat ?
Bilka har tilbud på dem i denne uge, kig i tilbudsavisen.

Med venlig hilsen

Lars Enøe

Fra : Søren Reinke

Dato : 18-09-05 17:59

Lars Enøe wrote:

> Bilka har tilbud på dem i denne uge, kig i tilbudsavisen.

Cool, mange tak for tiipet, jeg skal i Bilka :)

Fra : Per

Dato : 18-09-05 21:02

"Søren Reinke" <soren@REMOVE.reinke.dk> wrote in message
Hejsa

Jeg har brug for en 20-30 aluminiums skifterammer i A4 størrelse.

Er der nogen der kender et godt sted af købe dem ? så man evt. også får
en god mængde rabat ?

For et par uger siden havde Jysk A4 rammer til 20-30kr stk, men det er nok
passé.