Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ødelagt LCD display
Fra : Sjønne

Dato : 18-09-05 13:53

Hej, jeg prøver lige igen:

Mit Canon Powershot S70 er desværre blevet tabt på gulvet et par gange og nu
er LCD-displayet ødelagt. Hvad gør man så? Indleverer det til en almindelig
fotoforhandler, som siger det koster 1400kr. at udskifte eller smider
kameraet ud og køber et nyt?

Søren

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-09-05 13:58

"Sjønne" <ssohl@REMOVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til en almindelig fotoforhandler, som siger det koster 1400kr. at
> udskifte eller smider kameraet ud og køber et nyt?

Åndssvagt spørgsmål, hvilket også kan forklare de manglende svar.
Spørgsmålet - som du har formuleret det - kan alene besvares af dig selv.
Hvis du vil have andres mening, kan det måske hjælpe, du gav os lidt
forudsætninger.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/30/05)

Fra : Sjønne

Dato : 18-09-05 15:53

Jeg skal prøve at gøre det sort/hvidt: Er der nogen som har stået i samme
situation? Hvad har I gjort, hvorhenne og hvordan?

Nu gav jeg 500$ for kameraet, og derfor er 1400kr. halvdelen af beløbet.

Hvad siger du så Jens?

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-09-05 17:07

> Hvad siger du så Jens?

Er det 1.400 værd for dig? Kan du få et tilsvarende kamera for 1.400? Har du
under alle omstændigheder overvejet at opgradere?

Du kan slå på på edbpriser.dk og se, nøjagtig hvad du kan få for 1.400. Hvor
svært kan det være?

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 16:12

> [...]
> almindelig
> fotoforhandler, som siger det koster 1400kr. at udskifte eller smider

Det er jo op til dig selv om du vil ofre en reperation eller købe et helt
nyt kamera og smide det gamle ud. Og hvad du har råd til.

Lasse

Fra : Pepe

Dato : 18-09-05 19:08

"Sjønne" <ssohl@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelandet
> [...]
> almindelig
> fotoforhandler, som siger det koster 1400kr. at udskifte eller smider

Skulle du själv betala 1400:- för den kameran????

Nä, tänkte väl det. Köp en ny!

Pepe