Router
Fra : Peter Skrydstrup

Dato : 18-09-05 13:16

Davs!
Jeg har lige fået internet gennem Dansk Bredbånd.
Kan jeg bruge denne router:
http://www.netgear.com/products/details/FR114P.php
Jeg vil jo nødig købe noget der ikke passer til...
Eller er der en router i kan anbefale?

Mvh.
Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-09-05 20:58

Davs

Jeg tror nu nok routeren "passer" til dansk
bredbåndsnetværkstilslunting, da de fleste ethernet routere fungere
til sådan noget der ender ud i et ethernet stik.

Men spørgsmålet er om den er hurtig nok? det kræver jo lidt af en
kraftig router til bare de 10/10Mbit

Kan se den har 75Mhz processor, fx asus SL500 har vi testet lidt her i
foreningen til ca. 25Mbit selvom det ikke er helt oppe i hvad de
skriver den kan yde. Den har 133Mhx processor.

Kan se den også har flere ting som printerserver.

Måske Asus WL-500g Deluxe trådløås router kunne måske også køre
jobbet, den har printserver med usb.