Killing med tynd mave
Fra : Lene

Dato : 18-09-05 11:04

Hej allesammen!
Fik i torsdags en lille parkeringplads-killing. Forladt og ensom.
Kørte til dyrlæge med det samme. Han havde øremider, orm og lopper. Det hele
er væk nu, men han har fået tynd mave af ormemidlet..
Går det over igen, tror I, eller skal jeg give ham kogte ris med fisk? Jeg
har også noget youghurt jeg kunne prøve.
Ved godt at dette spørgsmål har været oppe her til bevidstløshed, men mit
spørsmål er altså bare om jeg skal slappe af fordi det går over..
MVH Lene

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 18-09-05 11:34

Hej lene
Prøv med lidt kogt hvid fisk. Risene skal være helt udkogte.

Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 18-09-05 19:27

> Lisbet Sørensen skrev:
> Hej lene
> Prøv med lidt kogt hvid fisk. Risene skal være helt udkogte.

> [...]

Hej Lene

Som der før er skrevet, hvid fisk er godt! Risene skal også være heeelt
udkogte som der står - mine erfariner er 1 dl. ris til 1L vand og så
skal det koge i 1 time - så er de "helt færdige" :)

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar