Åbne link i celle
Fra : Kim Riber

Dato : 18-09-05 10:14

Hej Gruppe

Jeg er ved at lave en (ny)hjemmeside for min forening.
I FP03 fandt jeg et tabel design jeg syntes godt om, nu kommer
problemet, som jeg håber I kan hjælpe med:
I nogle celler har jeg "knapper" med navnene på foreningens forskellige
afdelinger, min tanke er når man trykker på disse knapper så skal den
specifikke afdelings side åbne i en "stor" celle neden under knappen.(i
en anden celle) Kan det lade sig gøre?

Håber nogen kan hjælpe

Kim Riber
Esbjerg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-09-05 13:19

Kim Riber skrev:

> [...]
>afdelinger, min tanke er når man trykker på disse knapper så skal den
>specifikke afdelings side åbne i en "stor" celle neden under knappen.(i

Ja, du skal bruge det, der hedder inline frames.

Se evt. nederst på http://www.fontstuff.com/frontpage/fptut04.htm

Kunne ikke finde nogen bedre side.
--
Knud