TEST
Fra : René \(A+\)

Dato : 18-09-05 09:25

Undskyld, men jeg har haft probs. med at sende medd. til netop KUN denne ng.

--
MVH:
René

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 18-09-05 10:32

René (A+) wrote:
> Undskyld, men jeg har haft probs. med at sende medd. til netop KUN
> denne ng.

Tværtimod - du har siden i går sendt det samme indlæg 5 gange.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : René \(A+\)

Dato : 18-09-05 11:53

OK - Men jeg kan altså IKKE se dem - har forsøgt alt! Hvis der er nogle der
har en løsning, vil jeg blive meget lykkelig. Og som sagt, undskyld hvis
dette bliver opfattet som spam - hvad det ikke er.

--
MVH:
René

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-09-05 12:59

Også: <news:dgjl34.3js.1@tgm.dyndns.dk> ?

--
Hilsen
Madsen

Fra : René \(A+\)

Dato : 18-09-05 22:55

> Også: <news:dgjl34.3js.1@tgm.dyndns.dk> ?
>
> --
> Hilsen
> Madsen

Ja - resultatløst! Prøver at tale med TDC hotline i morgen, også OE gruppen.
Ellers tak for hjælpen

Fra : Hans

Dato : 18-09-05 23:10

René (A+) wrote:

> Ja - resultatløst! Prøver at tale med TDC hotline i morgen, også OE
> gruppen. Ellers tak for hjælpen

Prøv og se efter om du skulle have smidt dig selv i killfilteret.

Hans